Shoplog nagellak

9 mei

Hoi,
Op 12 mei ben ik jarig en geef daarom een feest. Ik geef een high tea en daarna gaan we zelf nail-art’s maken. Ik ben daarom met mijn moeder en zus naar de winkel gegaan om nog wat nagelproducten te scoren en ik ga ze nu aan jullie laten zien!

niet echt speciaal ofzo, maar het gaat nog wel eens fout dus wel erg handig(je kan er nooit genoeg van hebbben toch?). Etos wattenschijfjes kosten 90 cent en er zitten ca. 80 schijfjes in(we hadden er drie gehaald omdat het 3 voor de prijs van 2 was)


Dit zijn een hand scrub(2 euro en 50 cent) en een handcreme( 2 euro) van het etos huismerk, want als je je nagels wilt showen moet je ook wel verzorgde handen hebben!


Ook hebben we een stift gehaald die je als je uitgeschoten bent kunt gebruiken om het weer mooi strak te maken(4 euro). En een paar vijltjes(1 euro en 25 cent).


Een nagellak remover zonder aceton(1 euro en 10 cent) van het etos huismerk, want met alleen watjes kun je nog niks!


Dit zijn een nagel verharder van Rimmel(7 euro en 50 cent) en nog iets anders tegen broze nagels ofzo, maar van die weet ik eigenlijk niet echt helemaal het effect enzo van *schaam schaam* hij is trouwen van miss sporty.

en dan nu de echte lakjes:

Deze 2 lakjes zijn van Bourjois een pastel roze en blauwe(allebij kostte ze 8 euro en 50 cent), ik vind ze erg mooi en ga ze zeker nog aan jullie showen op mijn nagels!


Deze 2 lakjes zijn van miss sporty, een mooie gouden en een met allemaal kleuren glitter(allebij 2 euro). Heel erg leuk voor een nog uitspringendere nail-art!


De volgende 2 zijn van Essie(he ik heb van zo’n beetje alle lakjes 2 gekocht!) Gewoon basic zwart en wit, maar ik ben er wel super blij mee! Ze kosten normaal 10 euro maar nu er korting was nog maar 8.


Hier ben ik ook heel erg blij mee, een blauwe striper van het etos huismerk. Hij kostte ook maar 2 euro maar helaas hadden ze er nog maar 1 :(.


De laatste 2 lakjes zijn van Rimmel, een knalroze(7 euro) en een topcoat(8 euro). Ook hier ben ik blij mee, omdat ik er tja gewoon heel erg blij mee ben zonder reden!

Dit was het dan, ik ben er echt suuuper blij mee. Ik heb echt heel veel zin in mijn feest en daarna wanneer ik de nagellakjes helemaal in mijn bezit heb 🙂 ! Mijn moeder heeft trouwens alles betaald omdat het voor mijn feest was en daar was ik heel blij mee toen ik het totaal bedrag hoorde!

Dit was dan weer mijn grootste nagelproducten aankoop ooit! Welk product lijkt jou het fijnst???

-xoxo-

6 Reacties to “Shoplog nagellak”

  1. MissEvie.nl 9 mei 2012 bij 19:14 #

    Wat een leuk feestje ga je houden! Alvast gefeliciteerd 🙂

    • Zuz 9 mei 2012 bij 19:20 #

      dankje! Heb er zelf ook echt heel erg veel zin in!

  2. Beauty Koning 9 mei 2012 bij 23:20 #

    Wauw, girl! Amazing om allemaal nagellak in te slaan voor je party, heel crea bea! Zelf vond ik dat soort dingen altijd het leukst om te doen! Alvast gefeliciteerd, and enjoy your birthday girl!

    • Zuz 10 mei 2012 bij 05:51 #

      Bedankt! Ik vond het zelf ook een heel erg leuk plan(vooral om te je bedenken dat die nagellak straks helemaal jou eigendom is)!

  3. WeLoveImperfection 10 mei 2012 bij 16:03 #

    Wat een leukje lakjes! Ik hou van nagellak! (:
    xoxo

  4. Mariel 11 mei 2012 bij 14:57 #

    Leuke aankoopjes!

Plaats een reactie