Nail-art aardbeien

6 mei

Hoi,
ik had mijn nagels rood gelakt, en had zin om er iets leuks mee te doen.
Eerst dacht ik “stipjes? nee saai” en toen oppeens schoot me tebinnen “he ik kan aardbeien maken!” dus hier komt ie!
eerst breng je een basecoat aan, ik heb die van O.P.I. gebruikt(heeft geen naam).
Dan lak je je nagels rood, ik heb hier een knalrode lak van de etos gebruikt(heeft geen naam)
Daarna maak je een kroontje op je nagels aan, dat deed ik met een lichtgroene lak van essence(ook geen naam) ik heb, eerst met een sateprikker lijntjes gemaakt en hem daarna met het kwastje ingevuld.
En als laatste zette ik stipjes met een zilvere nail-art striper van de etos(alweer geen naam)

en dan is dit het resultaat!

Ik vind hem wel schattig! Heel erg makkelijk te maken en heel erg vrolijk op je nagels!

5 Reacties to “Nail-art aardbeien”

  1. soraya 6 mei 2012 bij 15:13 #

    Superleuk gedaan wauw!

  2. agirlslifestyle 6 mei 2012 bij 16:01 #

    wow!
    Echt heel erg mooi, ik ben echt jaloers, ik ben zoo slecht in nailarts!
    Doe je de groetjes aan Robin 😉
    xx

  3. BeautyGlitter 9 mei 2012 bij 15:02 #

    Het is echt heel mooi gedaan! Ik ben ook heel slecht in nail art , haha!

Plaats een reactie